vrijdag 30 januari 2009

Ons wondertje bewonderen?!?!

Vandaag boekje van het ziekenhuis gehad. In Afrika moet je in het ziekenhuis bevallen, je hebt geen keus. Misschien ook maar lekker, want iets als kraamzorg bestaat er niet. Kunnen we even in het ziekenhuis bijkomen en leren hoe we ons wondertje moeten verzorgen en al onze vragen stellen, voordat we thuis 'aan ons lot' worden overgelaten. Als je dan zo'n boekje leest met alle regeltjes en dingetjes heb ik er niet echt heel veel zin in. Alhoewel ik weet dat alle regels weer tot veiligheid van mij en ons kindje is. We moeten het maar accepteren. Wat wel leuk is dat ze gelijk een foto van ons wondertje op hun website plaatsen. Dan kunnen jullie ons kindje gelijk bewonderen. Hier de stappen wat je daarvoor moet doen:
* Ga naar www.mediclinic.co.za
* Klik dan op Medi-Twinkle
* Selecteer Worcester Mediclinic
* Dan de geboortedatum van ons kindje
Schrijf het op, bewaar de gegevens goed, want ons kindje zal het bewonderen waard wezen :-).

3 opmerkingen:

Gerben en Julie zei

hier in the USA heb je ook geen kraamzorg of wat dan ook en thuis bevallen gebeurt bijna niet.. dus ik weet hoe dat allemaal werkt, ik was wel blij dat ik in het ziekenhuis moest bevallen want Ian wilde er niet uit...hihi
heb je nog wat nodig? wil je graag wat opsturen...
liefs
Juul

Anoniem zei

Lieve Mirjam en Abe, ik heb het meteen uitgeprint en op de koelkast gehangen.
Kunnen we meteen kijken.
Spannend he, het komt steeds dichter bij.
Liefs, mams

Anoniem zei

Wat ontzettend gaaf om te lezen dat jullie een kindje verwachten. Ik had al een tijdje jullie blog niet meer gelezen. Heb er heerlijk, met een bakkie koffie erbij, van genoten! Ook leuk om fotootjes te zien. Je kan prachtig schrijven! Veel zegen en liefs, Natanjah