dinsdag 13 januari 2009

stil



Het huis is stil. 4 vrouwen in huis kan soms best een kippenhok zijn. We hebben een geweldige tijd met z'n alle gehad. Maar er is een tijd van komen en gaan. De laatste week hebben we de gardenroute gereden. Bijzonder op wat voor plekjes je uit komt. Van super de lux en goed verzorgd, tot bedden waarin je wegzakt en je de volgende ochtend opstaat en je elk spiertje voelt zitten. We hebben heel veel gedaan. We zijn op safari geweest, in de grotten, struisvogel boerderij (wat zijn dat eigenlijk enge beesten zeg), lekker dineren op het strand. Mijn vriendinnetjes hebben olifant gereden en Christine heeft zelfs gebungy junped from the highest bungy jump of the world. Heb bewondering voor haar. Ik durf volgens mij best veel, maar dat......hmmm, nee, ik word er al naar van als ik er naar kijk. Meiden, het was top met jullie!!!
De komende twee maanden zal stil wezen. Abe is gewoon aan het werk en samen maken we de laatste dingetjes klaar voor ons wondertje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het was top top top en het is hier ook weer echt wennen hoor!

xxxx

Anoniem zei

dat was ik rachel

Anoniem zei

Leuke foto mirjam en abe!!
Hou je taai! En ik denk toch dat het zorgverlof er niet in zit!
Gr esther