zaterdag 29 maart 2008

Skattebolletjie




Ons lieve nichtje Cassiny groeit goed. Zelfs iets te goed, ze is te zwaar en moet iets minder drinken. Dan ben je 2 maanden en moet je al op dieet... Het is een prachtig kind. Gisteren is ze voor het eerst een dag uit geweest. Ik ben met mijn schoonmoeder, Petrolene, Cassiny en Macy-Lee naar Worchester geweest om de geboorte van Cassiny op te geven, een feestje te vieren bij de Mac en we hebben even geshopt in het winkelcentrum. Het was een leker dagje met mijn schoonfamilie. Weet je wat het mooie is dat de dankbaarheid er van afstraalt. Als je geen auto hebt kom je niet zover hier in Afrika. Zo ze vinden het heerlijk als ze bij ons in de auto kunnen stappen om op pad te gaan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Mirjam,
Leuk dat je je schoonfamilie meegenomen hebt.
Ziet er heel gezellig uit.
En wat een wolk van een baba.
Wat krijgt ze te eten?
Liefs, mams

Anoniem zei

Oh oh....een te zware baby!!! Dat hoor je niet vaak! Wel leuk dat je met ze op stap bent geweest! Nog wat gekocht in Worchester?
Gr esther

Anoniem zei

Ziet er gezellig uit zeg. Als ik dat zie verlang ik ook wanhopig naar de zomer hier! Fijn dat je je zo goed voelt bij je schoonfamilie! Doet zo'n klein kindje nog nieuwe moedergevoelens opwekken? :)

Liefs Lys