dinsdag 11 maart 2008

WE KOMEN ERAAN!!!

WIJ KOMEN NAAR NEDERLAND!!!Het is werkelijkheid, we hebben de tickets geboekt. We komen om de mooie BABY van David en Rachel te bewonderen. GOD IS GOED, ZO GOED! En we gaan met Bart en Lys een feestje vieren, want die trouwen op 10 oktober. Verder willen we heerlijk bijbeppen met iedereen, heel veel boterhammen met hagelslag eten en natuurlijk de kroketten niet vergeten, naar de vero mode en mijn oude studentenhuisje opzoeken en nog andere vele wilde plannen.......... Pak u agenda erbij, sla hem open bij oktober 2008. Daar komtie, donderdag 2 oktober rond een uur of 11 in de morgen zullen we landen op Schiphol. Grappig he, precies een jaar geleden stonden we daar om afscheid te nemen, tranen van verdriet, nu komen er tranen van blijdschap op diezelfde 2 oktober, maar een jaar later. En op vrijdag 31 oktober zullen we weer moeten vertrekken, maar daar denken we nog niet aan. We hebben er ontzettend veel zin in!!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

super!!!!!!!!!!!! ik pak de dikste stift die ik heb en markeer het heel groot dat jullie komen!!!!!!!
dikke kus Rachel

www.olga.blogspot.com zei

Ik ben al aan het aftellen, jullie ook?????????????
Liefs, mamma

Anoniem zei

Ik heb het in mijn agenda genoteerd!!!! Gezellig! Ik kijk er naar uit!
Gr esther

Anoniem zei

Ha lieverds,
Ik wil ook heeeeel graag een date met jullie!!! Heb er zin in! Enne, krijgen David en Rachel een baby!!! Erg leuk en spannend!

Liefs Meta

Anoniem zei

Krokettenwedstrijd krokettenwedstrijd krokettenwedstrijd!!!

Leuke berichten allemaal (die van later vd maand)

Spreek je
Kuss Femmie