vrijdag 21 november 2008

email adres

Lieve allemaal
Misschien dacht je al, ik hoor helemaal niks meer van de familie Baardman. Nou, weet je, ik heb ontdekt dat veel van mijn mailtjes gewoon niet aankomen. Ik heb vele mailtjes gestuurd, maar veel van jullie hebben nooit iets gekregen. Hoe dit kan????? Ik zou het niet weten. Ook geen zin om een of ander onderzoek in te stellen waar ik alleen maar gefrustreerd van word.
Dus de oplossing, ik heb gewoon een nieuw email adres aangemaakt bij gmail. Mijn nieuwe emailadres is vanaf vandaag: mirjambaardman@gmail.com Ik ga weer mijn best doen in de loop van volgende week eventuele mailtjes te beantwoorden of gewoon gezellig een mail te sturen, maar geef me even de tijd. Want ik loop dus nu behoorlijk achter.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, wat raar, ga het meteen veranderen in mijn adressen lijst.
Liefs, mams

Anoniem zei

Ik heb je nieuwe emailadres opgeslagen hoor!

Gr esther