dinsdag 25 november 2008

pappa verft!!!!!!!!!!!

Pappa is vanavond druk bezig om voor mij een mooi kamertje te maken. Samen met zijn vriend Sammy verven ze de kamer lime groen en wit. Het wordt heel erg mooi. Lekker vrolijk. Pappa is helemaal enthousiast om dit voor mij te doen, het maakt hem trots. Ook hebben pappa en mamma al een ledikantje voor mij gekocht, die gaat pappa ook nog voor mij wit verven. Van de buren hebben we rieten rolgordijntjes gekregen tegen de zon en daar hangen we dan lime groenen gordijnen voor. Als het helemaal klaar is zal mamma weer een paar mooie foto's voor jullie maken. Zodat jullie allemaal mee kunnen genieten van mijn kamertje. En als jullie langs komen, mogen jullie ook in mijn mooie kamer slapen hoor. Dan slaap ik gewoon voor een paar nachtjes of weekjes gezellig bij mijn pappa en mamma.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lief kleinkind, wat krijg je een mooie kamer, daar mag je trots op zijn hoor.
Niet alle kindertjes in zuid-afrika hebben een mooie kamer.
Je bent een rijk kindje.
Je bent ook rijk omdat je een lieve pappa en mamma hebt. En de Here God is jou aan het maken in mamma`s buik.
Ik ben heel benieuwd hoe je er uit zal zien, maar ik hou nu al heel veel van jou!
Dag lieve schat, een knuffel van oma

Anoniem zei

Ha lief kindje,
In december kom ik je nieuwe kamertje vast uitproberen. We zullen heel voorzichtig zijn en alle verfluchtjes vast inademen, zodat jij dat niet hoeft te doen!
Heb er nu al zin in, want het wordt vast prachtig!

Liefs Meta

Anoniem zei

Echt Mir en Abe kleuren!! helaas veraden ze niet of het een jongen of meisje wordt...zucht...toch maar geduld hebben. :) Geniet van het kamertje, het wordt zo steeds tastbaarder dat er een prachtig kindje aankomt.
x Lys

Anoniem zei

Hey mirjam en abe.... echt jouw kleur he mirjam??? En dan moet er toch ook maar een handdoek voor de baby in die kleur komen??!!!
Ben benieuwd hoe de kamer eruit ziet als hij helemaal af is!
Gr esther