maandag 3 november 2008

Thuis




Geweldig, wat hebben we een goede tijd gehad in nederland. Zo bijzonder om twee hoogtepunten te mogen mee maken. Jael, ons mooie nichtje is op 18 oktober geboren. Wat een wonder dat we zo bij haar eerste dagen in het leven erbij te mogen zijn. En Lyske en Bart zijn op 10 oktober getrouwd, wat een geweldige dag was dit. Verder zijn we naar een paar lieve vriendjes en vriendinnetjes gereisd, heerlijk om jullie weer te huggen, te zien, te kletsen, te lachen en te huilen. En natuurlijk ons lieve familietje waar we met open en armen werden ontvangen. Wat zijn we door jullie verwend zeg!!! We hebben heeeeeeeeeeel veeeeeeel gedaan, maar dat ga ik maar niet allemaal opschrijven. We zijn erg dankbaar voor de tijd die we hebben gehad. Het is alleen omgevlogen. Sorry als we mensen hebben teleurgesteld, we wilden graag nog meer lieve mensen opzoeken die veel voor ons betekenen, maar de tijd was te kort.
Na een goede vlucht zijn we weer thuis. Thuis?!?!? Het voelt allemaal nog een beetje raar. Net alsof ik nog steeds op vakantie ben, alleen dan in mijn eigen huis. Het mooie warme weer speelt daar ook een rol bij. Van de kou en dikke jassen in een zonnig land met korte broeken en hempjes. Nu Abe vandaag weer is gaan werken moet ik echt mijn plekje weer terug vinden. Dat zal wel weer even tijd en een paar tranen kosten. Maar ik zie ook dat het goed is om terug te zijn. Mensen hebben ons echt gemist, gisteren hadden we ook gelijk weer een ministry avond, opdit moment horen we gewoon hier in zuid Afrika. God wil ons hier en nu gebruiken en dat is gewoon geweldig!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch om je weer op de blog te ontmoeten.
Ik zit nog steeds na te genieten van onze heerlijke tijd samen
Hug mamma

Anoniem zei

Oh Mir!!!
Ik wist niet dat dit je eerste dag alleen thuis weer was!
Maar wat heb ik van je genoten!!!
Je bent een bijzonder mooi mens!!!
Liefde, Lenneke

Gerben en Julie zei

Hoi meid...super om te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad!!hoop dat de aanpassing van weer thuis zijn mee valt, ene je weet me te vinden he..? via skype...
hoe is het verder met je?
sterkte en veel liefs
Juul

Anoniem zei

Hey zus leuk de foto's op je blog!! Leuke foto zeg van ons bij het water!
Gr uit koud en regenachtig holland... esther

Anoniem zei

Ik mis je hoor Mir! Leuk die foto's. Sterkte met je plek weer vinden daar. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat je gaat lukken. Nu gaan we weer skypen (maar 'live' was toch leuker :) )Liefs Lys